نقاشی ساختمان در شرق تهران [اعزام فوری+بازدید و مشاوره رایگان]

خدمات نقاشی ساختمان شرق تهران یکی از خدمات اروند سرویس است. اگر به دنبال نقاش ساختمان در شرق تهران هستید می توانید همین الان با اروند سرویس تماس بگیرید

خدمات نقاشی ساختمان شرق تهران یکی از خدمات اروند سرویس است. اگر به دنبال نقاش ساختمان در شرق تهران هستید می توانید همین الان با اروند سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اکیپ حرفه ای نقاشی ساختمان به صورت کاملا رایگان در منزل یا محل کار شما حاضر شوند و با استفاد از روش های نقاشی ساختمان مدرن کلیه امور رنگ کاری ساختمان شما را انجام دهند.

با یک تماس کوچک تغییرات بزرگی در دکوراسیون داخلی منزل خود به وجود آورید. اروند سرویس آماده خدمات رسانی به شماست.

[ شماره نقاش ساختمان در شرق  تهران ]

77990762

 

اعزام نقاش ساختمان شرق تهران به محل شما

اگر در به دنبال نقاش ساختمان در شرق تهران هستید و یا نیاز به مشاروه رایگان نقاشی ساختمان یا استعلام قیمت دارید می توانید با تیم نقاشی ساختمان اروند سرویس تماس بگیرید تا خیالتان از همه جوانب کار راحت باشد. بازدید رایگان و فوری نقاش ساختمان به شما این امکان را می دهد تا به راحتی برای نقاشی مزل خود یا نقاشی ساختمان دیوار تصمیم بگیرید.

نقاشی ساختمان شرق تهران
نقاشی ساختمان شرق تهران

نقاشی ساختمان علاوه بر زیبا کردن منزل شما، مطابق تئوری روانشناسی رنگ ها در روحیه شما تاثیر گذار است و اگر از نقاشی ساختمان مدرن و مناسب استفاده شود موجب شادابی شما می گردد. علاوه بر اگر این نقاشی ساختمان به صورت اصولی و استاندارد انجام شود می توانید نمای ساختمان را به کلی تغییر دهد و موجب ایجاد کنتراست گردد که باعث بزرگ نمایی متراژ منزل شماست.

 

برای اعزام فوری نقاش ساختمان شرق تهران با ما تماس بگیرید.

77990762

 

بهترین نقاش ساختمان در شرق تهران

یک نقاشی خوب باید کاملا به کار خود تسلط داشته باشد و تجربه کافی در نقاشی ساختمان داشته باشد. یک نقاش خوب باید به تئوری و روانشناسی رنگ تسلط کافی داشته باشد و با امور تزئینات و دکوراسیون آشنا باشد.

زیرسازی در نقاشی ساختمان بسیار مهم است و در صورتی که زیرسازی به خوبی انجام نشود استفاده از مواد اولیه مناسب هم کارآمد نیست. لذا یک نقاش ساختمان خوب باید بتواند زیرسازی خوبی داشته باشد تا رنگ به دیوار بنشیند و عمر و دوام آن بالا باشد.

زیرسازی شامل: گچ کاری، بتونه کاری و… است. بنابر این درصورتی که به دنبال بهترین نقاش ساختمان شرق تهران هستید همین الان با اروند سرویس تماس بگیرید.

برخی از نقاط مورد پوشش اروند سرویس عبارت اند از:

  • نقاشی ساختمان پیروزی
  • نقاشی ساختمان نیروهوایی
  • نقاشی ساختمان مجیدیه
  • نقاشی ساختمان تهرانپارس
  • نقاشی ساختمان حکیمیه
  • شهرک امید
  • کالاد
  • منصورآباد
  • گرگان
  • نارمک
  • نظام آباد
  • تهران نو
  • حشمتیه
  • وحیدیه
  • شمس آباد

قیمت نقاشی ساختمان شرق تهران

قیمت گذاری نقاشی ساختمان مانند هر امر دیگری نسبی است و بستگی به نوع کار، ارتفاع و دسترسی آن، حجم کار و موقعیت جغرافیایی آن دارد. قیمت نقاشی ساختمان در شرق تهران طبق نرخ اتحادیه برای  هر متر مربع 18 هزار تومان و رنگ پلاستیک 12 هزار تومان است، ولی اروند سرویس مفتخر است تا این خدمات را زیر نرخ اتحادیه برای شما عزیران ارائه دهد.

قیمت نقاشی ساختمان شرق تهران برای مشتریان ما ، رنگ روغن  به ازای هر  متر مربع 12 هزار تومان و رنگ پلاستیک 11 هزار تومان می باشد که بسته به نوع کار شما قابل کاهش یا افزایش است.

نقاش ساختمان شرق تهران
نقاش ساختمان شرق تهران

ویژگی های خدمات نقاشی ساختمان در شرق تهران گروه اروند سرویس

 

تیم حرفه ای ما متشکل از ماهرترین نقاشان ساختمان است که دارای چندین سال سابقه هستند و به کارنقاشی ساختمان مسلط بوده و از سرعت عمل بالایی برخوردادر هستند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه امور نقاشی ساختمان و تزئینات و دکوراسیون شما را انجام دهند.

نقاشان ما قبل از شروع کار اقدام به سلفون پیچی اسباب و اثایثه منزل شما می کنند تا از رنگی شدن، چرب شدن یا خاک گرفتن لوازم شما جلوگیری شود. درحال انجام کار نهایت دقت را می کنند تا هیچ لکه ای در کف ساختمان به جا نماند و پس از انجام کار حتما نظافت کلی می کنند.

اکیپ نقاشی ساختمان ما از مناسب ترین و با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار استفاده می کنند و همچنین بتونه کاری و زیرکاری محل نقاشی را با نهایت دقت انجام می دهند تا عمر مفید آن به حداکثر برسد.

در پایان کار پس از جلب رضایت کامل شما کار را به شما تحویل می دهند و مقداری از رنگ استفاده شده در ساختمان را برای استفاده در لکه گیری های آینده به شما تحویل می دهند تا در صورت بروز هرگوه خرابی کوچک در نقاشی خودتان بتوانید آن را ترمیم کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

 

حرف آخر

شما می توانید با استفاده از خدمات نقاشی ساختمان شرق تهران در گروه اروند سرویس با خیال راحت کلیه امور نقاشی ساختمان، تزئینات، تغییر دکوراسیون و … را به ما بسپارید.

نقاشان ساختمان ما به شما در انتخاب نوع رنگ(رنگ روغن، رنگ پلاستیک، آکلیریک …)، رنگ متناسب با منزل یا محل کار شما به نسبت موقعیت نور و متراژ، انجام امور با بودجه مناسب برای شما، کیفیت رنگ ها و کاربرد آنها مشاوره می دهند.

در پایان کلیه امور دقیقا مطابق با سلیقه و نظر شما انجام خواهد شد و طبق توافق در موعد مقرر، با رعایت کلیه نکات بهداشتی و فنی به شما تحویل داده می شود.

نقاش ساختمان موظف به جلب رضایت شما مشتری عزیز است تا کلیه امور شما دقیق و با کیفیت مطلوب انجام شود. گروه اروند سرویس نیز موظف به پایش و نظرسنجی و بررسی بازخورد شما بوده و کلیه مسئولیت امور را بر عهده می گیرد تا خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب، در کوتاه ترین زمان برای شما نجام شود.

امتیاز این مطلب
لطفا به این مطلب امتیاز بدهید.
[کل: 1 میانگین: 5]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.